Thursday, May 20, 2010

Bila laptop dah tukar wajah(imej)...

Bagi kelmarin,hari nie dah leh ambik laptop aku dengan wajah yang baru,win 7...semuanya gara-gara tengok laptop dia...(mds...sape kenal,kenal la...tak kenal,duk diam-diam..baca je...jangan nak kata pape...).nampak smooth semacam je...nak bandingkan dengan laptop aku,kalu load macam siput je..mintak la dia tolong jampi-jampikan bagi power.dia pun amik petang kelmarin,dan jump-py la laptop aku sampai berubah warna,berubah semua-semua,dan best pakai...cuma satu je...tak sama macam laptop dia...aku try tanya,rupanya dia pakai yang lagi best...jampi dia peringkat lagi tinggi..mintak la suh dia jampikan skali lagi..dan mds setuju la nak menjampikan laptop aku nie skali lagi peringkat kedua nak bagi jadi power macam laptop dia..hopenya leh la aku rasa smooth macam dia rasa...hehehe...tu satu cite,citer no dua plak..pasa ikan laga aku...(sekila,ade yang tulis sekilau,macam2..aku pun tak tahu mane yang paling tepat..),aku dah bagi dia mengawan la ngan satu betina..hope ade baby la pasnie...meramaikan zuriat lak..hehehe..dan yang last skali dalam psot nie,nak umumkan,maybe blog nie aku akan guna gak utk buat tempat share pape permasalahan agama,tu pun kerana menyampaikan amanah yang aku pegang.jadi,yang siapa berminat nak follow,leh follow..dan jika ade sesuatu yang rasa menjadi persoalan,jangan segan or malu..tanyalah...dan saya akan menjawab apa yang aku tahu..tu je yang mampu ku katakan..k,dah nak tido dulu...fi amanillah....(malam nie nulis sebab rasa best je main lappy nie..laju je..hehehe..mekasih pada mds kerana membantu..)

No comments:

Post a Comment