Wednesday, May 26, 2010

pukat semalam dan suntikan dana kedua

semalam sampai jam kul 1 lebih,aku berjaya gak setelkan semua post2 yang ade,dan jumlah semua pips dapat lebih dari 100...Alhamdulillah...dan yang lagi best,bila akaun aku nie disuntik dengan modal utk kali kedua,sebanyak 400 jerk...jadi,misi 100 dah tenggelam dengan ransangan modal nie.ok,untuk information semua la,sebagai nak membantu dan memberi faham kepada newbie..(sebab aku pun newbie gak,)adalah menjadi risk bila kita bermain dengan modal dibawah 300usd..kerana,kebiasaannya,orang-orang inilah yang di 'aim' oleh broker untuk di lostkan.tambahan lagi jika mm tak dijaga,dan hasilnya...dapat MC...dan untuk trader yang mc,jangan gopoh,dan serabutkan kepala dengan topup segera(istilah topup nie aku guna sebab,dulu pun aku lebih kurang camnie,bila habes duit,aku topup..macam topupkan hp)..ambil masa rehat seminggu dua,atau sebulan,cari kelemahan,aturkan balik strategi,jadikan pengalaman itu sebagai pandu arah untuk kita tidak terkena buat kali kedua.anda pasti akan dapat lihat pada masa akan datang,duit anda berganda sedikit demi sedikit.

No comments:

Post a Comment