Tuesday, May 11, 2010

Projek 100 usd

Kali ini aku namakan dalam akaun fxopen aku dengan projek 100 usd...aku nak mulakan dari yang paling rendah..dan kita pakat tgk sampai akhir tahun nie,berapa yang mampu aku buat..kalu lingkup,bererti aku masih banyak nak kena belajar dan terus belajar dari kesilapan itu..akaun fxopen nie dah aku kosongkan.,,dan modal aku nie akan aku masukkan rm300 je dulu..memant tak sampai 100usd,tapi aku anggapkan 100usd kerana aku kira bundaran yang paling hampir dengan jumlah tu.dan setiap kali ada report,aku akan cuba upload kat sini utk diri aku sendiri.kerana ada faedah tersendiri dengan meletakkan sesuatu pada blog kita.antaranya boleh membangkitkan semangat kita bila kita lihat kejayaan kita.jadi,sebab tu aku akan letak..tak kira aku menang or aku gagal...aku akan postkan report acc nie sampai akhir tahun nie..dan kita semua pakat duk tgk,apa hasil yang mampu aku lakukan.

No comments:

Post a Comment