Thursday, June 10, 2010

Bestnyer kalau dapat gi jalan-jalan nie


Semua anak murid aku ucap terima kasih bila aku batalkan kelas hari jumaat ni,masing-masing dah ada plan untuk gi jalan-jalan makan angin.ada yang nak ke K.B,ade yang nak ke K.L,ada yang nak ke Ayer Itam,dan macam-macam lagi la.kira keputusan aku ambik cuit pada cuti sekolah nie tepat la untuk mereka semua.takpe la,sebab masa dengan keluarga jugak perlu.Aku je tak dapat gi mana-mana sebab orang rumahku sekarang masih  dalam kursus yang terakhir.so dia kena duk dalam maktab selama sebulan untuk bulan 6 nie.every day kami msg n call..macam baru kenal plak..hehehe...dia selalu duk tanya,forex dapat berapa...every day dia tanya,jadi sebelum kuar report rasmi nie,dia dah dapat report tak rasmi dari aku..hehehe...target 10usd per daily aku masih lagi tak sampai walaupun hari memorex tinggal lagi 2 hari.tapi,aku tak kisah sebab market agak slow,jadi maybe minggu depan baru market akan pulih jalan macam biasa,hope camtuh la..anda semua camane???

No comments:

Post a Comment