Tuesday, June 1, 2010

Perjalanan sebulan trade aku..macam-macam hal..

kali nie aku akan letakkan statement untuk bulan 6 satu bulan,jumlah yang aku dapat dalam bulan 6,walaupun semua pembaca dah tahu,asalnya misi aku untuk 100usd dah terbatal dengan suntikan dana kedua sebanyak 500usd,tapi,tu sebenarnya sekadar kebetulan je..ade rezeki untuk aku tambahkan modal,kalu tak,aku tetap dengan dengan misi nie,sebab modal tuh baru je tambah minggu lepas,jadi hampir sebulan jugak la aku menggunakan modal 100usd,dan setakat nie,boleh aku katakan pencapaian agak memuaskan,tapi blum btul2 cemerlang sebab aku belum lagi menemui titik berdansa dengan market GU nie walaupun dengan menggunakan bantuan2 indikator yang dikurniakan oleh cikgu..sasaran aku 5usd perdaily boleh dikatakan 75% adalah berjaya..cuma untuk mengawal emosi dan mendisiplin nie aku agak gagal,itu nak kena banyakkan latihan lagi...apa-apa pun,tgk la sendiri bulan pertama misi aku...hehehe...

No comments:

Post a Comment