Tuesday, June 22, 2010

Post akan datang???

aku pun tak tahu kenapa dah jarang statement aku sampai dalam email aku..mungkin sebab masalah teknikal dalam email aku,or camane..tapi untuk setakat nie aku akan stop dulu kejap untuk post statement aku kat sini,tapi post2 yang akan datang tetap ada dengan isu-isu yang menarik..yang pastinya,aku akan sentiasa up kan aku punya blog nie biar  dia terus hidup seperti hidup acc aku.tengah kering macam time skang nie,modal forex la jadi mangsa bila aku draw lagi sebanyak 200usd..(skang nie modal aku cuma tinggal 350usd je..huhuhu...) tapi yang penting aku akan terus profit setiap hari,tanpa mengira berapa pun modal yang ada kat dalam tuh...dan aku tetap berdoa..mengharapkan rezeki yang besart..yela,mane tahu kut2 ade yang baik hati nak bagi guna modal dia untuk aku guna dulu untuk buat forex nie..kalu leh dapat 3k usd pun,tu dah banyak aku dapat kutip tuh...dengan modal banyak tuh,n juz [perlu main 0.30 je,dah memadai untuk aku buat bayaran 150usd every month..hehehe...tu ciput je..tapi camtuh la..ceritanya..takde lagi...huhuhuh...

No comments:

Post a Comment