Friday, June 4, 2010

Maaf kerana terlambat


Maaf kepada semua yang mengikuti blog aku kerana aku terlambat update untuk hari ni,bukan sengaja,tapi sebab aku ada hal sehingga tak mampu berada di depan laptop pagi tadi.kebiasaannya,aku akan update blog nie pada waktu pagi,tapi hari nie terlewat sampai ke maghrib plak.ok,nie statement yang semalam punya,dan hari nie pun dah aku dapat 50usd lebih,tapi maybe masuk market lagi kalu NFP malam nie bagi peluang buat duit lagi..hehehe..skang nie tengah takde duit + kenduri banyak = kena bagi hadiah..jadi aku terpaksa draw dari acc aku 300usd...huhuhu...tapi,walaupun gitu,aku akan stay ngan teknik yang best nie...ok,juz for info untuk semua,walaupun aku menggunakan MN,tapi dalam masa yang sama,aku juga buat kiraan mencari SnR daily..caranya..:
  1. Ambik open price pada hari tuh,senang cakap,amik price yang duk kat garisan putih..orang panggil period separators.
  2. Amik 3 no dari depan..cth ; 1.4647,kita akan ambil 3 no depan = 146
  3. darabkan dengan tiga cth ; 146 / 3 = 48.666
  4. bundarkan no tersebut,dan anda akan dapat SnR untuk hari itu... 
*(diambil dari sebuah blog untuk pengetahuan umum)

No comments:

Post a Comment