Wednesday, June 2, 2010

Profit semalam


Dari pagi sampai semalam,report acc forex aku yang hanya aku main 1% seperti apa yang diberitahu cikgu.mungkin orang anggap aku nie penakut dan sebagainya.Anggapan orang semuanya tak penting,yang paling penting ialah,kalau aku mampu untuk mendapatkan daily target aku walaupun dengan menggunakan 1% dari modal,(skang nie aku guna 7sen utk satu lot,sebab duit dalam acc aku baru je 700 lebih..),untuk apa aku risk diriku dengan membuka dengan lot yang besar,yang aku tak tahu adakah aku untung atau rugi..yang floating semalam pun dah profit pagi nie bila aku tgk masa bangun subuh pagi nie,Alhamdulillah..Rejeki sebelum gi ngajar pagi nie..apa-apa pun,sistem yang cikgu kurniakan,mn yang cikgu berikan,semuanya adalah berbaloi-baloi..hehehe..

No comments:

Post a Comment