Tuesday, June 1, 2010

Kunci forex dari sifu-sifu dunia

Kalau tengok dari tajuk,macam power jerk,tapi sebenarnya aku cuma peringat dan perangat balik kunci kejayaan yang menjadi asas kepada kejayaan mereka semua..(macam warren buffet,dll la yang power2 dalam forex nie..).kunci mereka sebenarnya adalah MM atau dikenali dengan money managment.Ini kunci yang utama yang aku selalu kena duk peringat kat diri aku sendiri sebab aku nie pun kekadang ghairah gak nie.Bila duk tengok kena floating,aku suke buat gaya menggila..(harap pasni jangan la aku buat lagi..),aku tengok je mana trend nak gi,pastu aku akan block satu post dengan nilai yang tinggi..kadang-kadang tuh sampai 50usd satu post..memang kalu leh profit,mengancam la...aku pernah dapat hampir 500usd utk dua tiga post je..tapi skill nie jugak membunuh acc aku dengan sekelip mata,pernah aku dah untung sampai 2k,dah sekali ganda dengan modal,tapi kerana buat skill nie,lingkup semua sampai tak dapat satu sen pun.huhuhu...skang nie nak maintain ngan ape yang ade...1% dari modal tuh dah lebih dari power..nak senang kira,100usd = 1sen je untuk satu post..bunyi macam kecik,tapi sebenarnya mengancam..hehehe..kalau tak cukup satu sen lagi untuk sejuta pun,masih jugak tak dikira jutawan taw..hehehe...fikir - fikirlah..

No comments:

Post a Comment