Tuesday, June 8, 2010

Masuk hutan Dan Trend forex

Satu hari duk tengok-tengok market untuk aku cari time yang sesuai nak dapatkan profit,tapi rupanya,satu hari jugak la GU tak gerak banyak.News takdecuba-cuba untuk masuk walaupuna sampai pada lapisan yang ke enam,dan win...tapi kelmarin tu cuma sekadar buat alas perut je.Jumlah semua hanya 3usd lebih je,namun aku bersyukur dan aku akan cari lagi untuk hari yang seterusnya untuk aku gantikan pendapatan yang hari ini.yang penting,positif..lebih baik dari negatif...tu yang penting.petang kelmarin plak ada anak muridku mengajak aku untuk masuk ke dalam hutanuntuk melihat perangkap kancil yang ditahan,boleh tahan jugak jauh dia,namun kami pulang dengan tangan kosong.tapi janji enjoy bila masuk dalam hutan nie..hehehe...

No comments:

Post a Comment