Thursday, June 17, 2010

Kenduri di Kuala Berang dan Trend GU


Memang agak terkilan bila report untuk se4malam tak lagi aku post..tapi sebenarnya bukan aku nak ngelak untuk post pada hari nie,tapi sebenarnya,statement aku hari nie tak di hantar dalam email aku.aku duk tunggu lagi bila la statement tuh akan dihantar sebab aku akan masukkan dalam post nie..tak kira samada terlewat berapa hari pun.tapi yang penting aku popit pada semalam.Hari ni plak aku jadi driver mak aku untuk ke kuala berang,sebab ada makan gulai@kenduri@makan nasi minyak umah tok sedara aku sebelah mak aku.pergi la..dari kuala terengganu nak ke sana amik masa lebih kurang 45minit+-...duk sana lebih kurang 2jam lebih..bila balik je dari sana,duk tengok gu nak naik jauh..huhuh...perangkap aku dah kena..huhuhu...tapi tak banyak sangat la..sebab tak ade depan laptop,kalu ade depan laptop,boleh aku kasi perangkap gajah...tapi sebab nak selamat,aku pasang kelambu je..dan semua mengena...dengan dua lapis je kelambu tuh aku leh kaut la skit..hehehe...orang lain camane???mesti semua hepi nie..hehehe...

No comments:

Post a Comment