Saturday, June 5, 2010

NFP semalam

Sebelum aku tulis post nie,sempat jugak aku jenguk blog cikgutengok ape yang paling latest.ada dua post yang cikgu tulis,satu tentang teori xxxx yang terbaru,yang aku yakin memang mengancam la..tengok kat ss pun dan meleleh air liur aku nak tahu apa faktor xxxx tuh.Sebab,sepanjang pengalaman aku mengikuti cikgu,memang cikgu tak pernah bagi sesuatu kepada orang melainkan benda tuh memang special,apa pun tahniah cikgu sebab dapat jumpa macam-macam dan dapat melahirkan orang-orang yang mampu menjana duit dalam forex ni..dan kalu nak tengok contoh yang terdekat,aku le...hehehe..walaupun aku dapat tak seberapa,tapi daily aku boleh kumpul sekurang-kurangnya 100pip per daily,tak pernah aku rasa pun sebelum nie..heheh...kalau cikgu boleh kutip sampai 4k usd semalam,anak murid yang baru belajar nie cuma leh kutip sikit je...takpe,janji popit...tapi sedih gak sebab aku kena draw duit aku 300usd...untuk guna cuti nie..banyak sangat jemputan kenduri..pape pun..hope semua leh enjoy ngan skill n MN cikgu..hehehe

No comments:

Post a Comment